Reklamacje
W przypadku konieczności zgłoszenia reklamacji na zakupiony towar prosimy o przesłanie zgłoszenia reklamacyjnego
na adres reklamacje@lazienkapremium.pl.
Zgłoszenia dotyczące ujawnionych wad produktu
W zgłoszeniu reklamacyjnym wymagane są następujące dane:
- Tryb zgłoszenia: Rękojmia czy Gwarancja producenta
- Data zakupu
- Nr dokumenty zakupu ( nr FV / Paragonu / Zamówienia)
- Data stwierdzenia wady
- Opis problemu
- Zdjęcia wady
W przypadku wad dotyczących ruchomych elementów jak np. zawiasy w desce lub wady dotyczące nieszczelności ceramiki, baterii prosimy o przesłanie nagarnia obrazującego wadę.
Reklamacje zgłaszane z Gwarancji będą przez nas przesłane do działu technicznego danego producenta. Po otrzymaniu odpowiedzi zostanie ona przekazana klientowi.
Okres Gwarancji producenckich wynoszą odpowiednio:
- Artceram – 2 lata
- Bleu Provence – 2 lata
- Ceramica Flaminia – 2 lata
- Ceramica GSG – 2 lata
- Hidra Ceramica – 2 lata
- Victoria&Albert – od 2-25 lat w zależności od koloru wykończenia
Całość sprzedawanego przez nas towaru jest objęta 2 letnim okresem rękojmi.
Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru podczas transportu
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości przesyłki po jej odebraniu od kuriera należy niezwłocznie powiadomić firmę kurierską w celu zgłoszenia szkody.
Spisany protokół szkody z kurierem prosimy o przesłanie do nas na adres reklamacje@lazienkapremium.pl. Protokół jest dla nas jedynym dokumentem uprawniającym nas do dochodzenia odszkodowania od przewoźnika.