Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827) mogą Państwo zrezygnować z zakupionego towaru odstępując od umowy zgodnie z warunkami zawartymi w/w ustawie.


WARUNKI KONIECZNE

- od zakupu nie minęło 14 dni kalendarzowych

- zakup towaru został dokonany przez konsumenta lub przedsiębiorcę na prawach konsumenta ( zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta

CO DALEJ?

Prześlij do nas informacje o odstąpieniu od umowy na adres zwroty@lazienkapremium.pl podając wszystkie niezbędne dane. Możesz skorzystać z formularza dołączonego do przesyłki lub pobrać go z naszej strony.

Nasz pracownik potwierdzi jego otrzymanie i przekaże dane teleadresowe do zwrotu.

Adres, na który należy wysłać zwracany towar:

Łazienka Premium – Magazyn Polbath

Kokotów 674

32-020 Wieliczka

tel. 600 455 591

Towar możesz również dostarczyć osobiście do naszego magazynu.

W JAKIM STANIE POWINIEN  BYĆ ZWRACANY TOWAR

Zwracany towar powinien być w „stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego rozrządu”. Towar, który jest uszkodzony lub wadliwy powinien być zgłoszony do działu reklamacji.

Stan opakowania – fakt iż opakowanie zewnętrzne nie jest integralna częścią towaru nie oznacza konieczność jego zniszczenia. Prosimy aby mimo wszystko zachowali Państwo ostrożność przy rozpakowywaniu towaru z kartonów i nie niszczyli opakowania. Ty bardziej , że może ono w późniejszym czasie przydać się również Państwu do spakowania przesyłki zwrotnej.

Do przesyłki zwrotnej dołącz wypełniony formularz oraz dowód zakupu ( paragon, FV)

ZWROT ŚRODKÓW

Zwrot środków następuje do 14 dni na konto wskazane w formularzu odstąpienia.